söndag 7 februari 2010

Bye bye Miamilove.

Vi har ju lämnat Miami nu.
Sista dagen var underbar.
Varm och fantastisk.
Vi tittar:






Och alltså, det var tur att det blev en fin dag, för de senaste tre dygnen har det blåst storm och det enda vi har gjort har varit planerat och svurit över vårt icke fungerande internet.
Det kan låsa som en petitess men utan internet blir det extremt komplicerat att jaga amerikanska fotografer via lokalstationer via receptioner, för att inte tala om boende i St Petersburg, tåg till Tampa, hyrbilar, hotellnätter, pressansvariga och blablablabla i evighet amen.
När allt det här är klart på tisdag och vi är i vår nya lya kommer jag att lägga mig platt, jag lovar platt, på soffan och inte röra mig på flera timmar.
Jag tänker inte ens tänka.
Det ska bli skönt.

Just det, så här har vårt kontor sett ut.
Fint tänker ni, absolut, vi håller med.
Vi var ju, trots allt, i Miami.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar