tisdag 16 februari 2010

Emma, Lina, Henrik och Anders: Vi saknade er! Kom hit!

I går åkte vi till Lakeland.
I Lakeland bor världens bästa kusin Hanna (bäst tillsammans med de andra fyra förstås, de är alla bäst).
Hanna är mycket smart, hon pluggar ekonomi och spelar fotboll på Florida Southern University och hon och hennes fina kille Jordan gav oss en rundvisning av universitetet och av rummet där hon bor och poolen där hon badar och av gröna monstret där hon festar och av rumskompisens planscher på Harry Potter (jo, Harry Potter, det är sant) och en hel del annat och på kvällen åkte vi till en restaurang där de vände grönsakerna med svärd och man fyllde skålarna på höjden.

Hanna är blond och söt och fin och det var förtvivlat trevligt att ses så här mitt i Florida, men hey, alla ni andra fyra kussar; vi SAKNADE er, eller hur Hanna!







Men det bästa med hela besöket i Lakeland vad att vi åker tillbaka igen på onsdag så jag och Hanna behövde inte säga hej då så där dramatiskt, mycket skönt.

/ Am

2 kommentarer:

  1. Jag vill också vara med... Bra att ni tar hand om min kära syster. Jag tror jag talar för alla resterande kusiner när jag säger att vi saknar er också!

    Många kramar,
    Henrik

    SvaraRadera