måndag 1 februari 2010

Finfin hemmalyx.

I går ställde vi klockan tidigt, det var mycket jobbigt, vi har liksom helt kommit av oss i det här att ställa klockor och sånt värdsligt, för att åka till Boynton Beach och hälsa på Victoria, David och lilla Lucia.
Vi blev mottagna som kungar, minst sagt, för medan Johan och David gav sig av till The Breakers Ocean Course för lyxig golf hängde jag med Victoria och Lucia i deras fina hus och jag säger då det, jag har aldrig någonsin velat ha sådana mängder med pengar som jag vill under den här semester.
Och då handlar det inte om att jag vill ha pengar just exakt nu, nej, det handlar om att jag vill bli snuskigt RIK för om jag blev snuskigt rik så skulle jag kunna köpa ett av alla överdådiga hus som finns i Palm Beach, den rikaste zip-coden i hela USA, och då skulle vi leva vårt liv i sus och dus, segla lite med båten ibland, dricksa minst 50 dollar så fort någon serverade oss en drink och roa oss kungligt i vår feta pool med utsikt över havet.

Men fram tills dess hade vi en alldeles utmärkt dag och kväll hos Victoria och David.
Vi hängde till exempel på deras fina trädäck och käkade finfin middag.
Det är minsann inte alla som får det när de besöker Miami.




3 kommentarer:

  1. Inga bilder på Lucia, victoria och David? Och inte minst - hur gick golfen? Spare no d-tails! Pengar får ni när ni flyttar hem och uppfinner vildfyrisarna.

    SvaraRadera
  2. Och vad är det för systemkamera som är införskaffad? Det har inte varit en enda dag med +grader under Januari i Sthlm. Har inte hänt sedan 1800-talet. Tat lugnt som fan.

    SvaraRadera
  3. Åh vilka häärliga bilder att titta på!
    Man blir varm i hela kroppen. Här vräker snön ner, det blåser som attan och termometern visar - 8 grader.
    NJUUT så så mycket ni kan.
    Kramar mamma oc pappa

    SvaraRadera